13 Şubat 2016 Cumartesi

Suikastçını Duası Kitap Yorumu | İrem Sezen





SUİKASTÇININ DUASI // ARIANA FRANKLIN
430 SAYFA
Tür: Tarihi Gerilim
PUANIM: 5/1












Merhaba :) Bu gün Kitap Yadigarları olarak okuduğumuz Suikastçının Duası klitabını yorumlayacağım. 
Kitap Yadigarları facebook veya instagram sayfamızdan çekilişe katılabilirsiniz. 2 kişiye hediye ediyoruz.
Facebooktan katılmak için; tıktık
Instagram'dan katılmak için : tıktık


Kitabın Arka Kapak Yazısı; 

Af yok, geri dönmek yok!

Franklin'in hayali ölüm üstadı Adelia Aguilar tekrar ortaya çıkar. Bağnaz Ortaçağ İngiltere'sinde kadın doktor olarak verdiği mücadele, krallara, hükümdarlıklara ve tehditlere karşı devam etmektedir. Bu kez elindeki bıçak iki ulusun kaderini belirleyecektir.

Adelia'nın Somerset ormanında öldürdüğü haydut Kurt'un sevgilisi Yaralı, intikam için geri dönmüştür. Adelia'yı güvende tutmanın tek yolu, onun Prenses Joanna'yı Sicilya'ya götürecek kafileye dahil olmasıdır. Sağ salim evine ulaştırılması gereken sadece prenses değildir. Adelia ve Mansur'un bulduğu gizemli kılıç Excalibur da kafileyle birlikte Sicilya'ya gidecektir. 

Yaralı, kafileye sızmanın yollarını ararken, kafileden birileri gizemli bir şekilde ölmektedir. Suikastın sorumlusu bilinmese de oklar, cadı yaftası yemiş Adelia'yı göstermektedir. 

Yolculuğun sonunda kim hayatta kalacak, kim ölecek?
Prensesin geleceğini kim çizecek?
İki ulusun kaderi Adelia ve yoldaşlarının elindedir.

***

Kitabın konusunun arka kapakta gayet iyi açıklandığını düşünüyorum. Bu yüzden konudan bahsetmeyeceğim ve direk yorumuma geçeceğim.

Kitap hakkında olumlu düşünceden çok olumsuz düşünceye sahibim açıkçası. Benim gibi akıcı kitaplar okumaya alışmış ve seven kişiler için bu kitabı okumak çok zor olacaktır. Benim için öyle oldu. Kitap akıcı değildi. Daha hızlı bir ilerleyiş olsaydı daha çok sevebilirdim kitabı. Akıcı bir yazımı yokmuş gibi bir de içinde bir sürü akılda kalması zor isim geçiyordu. Kitabı bitirdiğimde birçok karakteri unutmuştum bile. Bu kitabı okumamı daha da zorlaştırdı. 

Bu kadar olumsuz yorumdan sonra olumlu bir şeyler de söylemek gerek. Açıkçası ben baş erkek ve kadın karakterleri biraz sevdim gibi. Konu da gayet güzeldi bence. Konu daha akıcı bir şekilde işlense çok iyi bir kitap çıkabilirmiş diye düşünüyorum. Kitabın en büyük eksikliği kesinlikle buydu.

Kısa bir yorum oldu gibi. Bu kitaba ne desem bilemedim. Siz en iyisi tur arkadaşlarımın da yorumlarını okuyun. Bir de size birkaç alıntı bırakayım da öyle gideyim :)

Not: 2 puan verme sebebim çok kötü olması değil, goodreads yıldız sitemine göre ayarlamam.

***





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder