12 Aralık 2015 Cumartesi

Kan Sanatı Kitap yorumu | İrem Sezen





KAN SANATI // BONNIE MACBIRD
320 SAYFA
Tür: Polisiye
PUANIM: 5/3






Merhaba!  Kitap Yadigarları olarak okuduğumuz Sherlock Holmes ''Kan Sanatı'' kitabının yorumunu yapacağım. Aslında yorumumu video olarak paylaşacaktım. Ama bazı sıkıntılardan dolayı çektiğim videoyu yükleyemedim. Bu yüzden bloga yazıyorum.

****

 Sherlock Holmes tozlu rafların arasında kalmış eski bir kitabın sayfaları arasında yeniden keşfediliyor. Doktor Watson'un notlarında kaleme alınmış bu yeni macera tarihin gizli sayfalarında ortaya çıkıyor. Okumaya doyamadığımız SherlockHolmes  maceralarına bir yenisi ekleniyor.

****
Öncelikle kitabın tasarımından bahsetmek istiyorum. İndigo yayınları çok iyi bir iş çıakrmış. Gerek iç gerekse dış tasarımı çok iyi. Ben ayracını da çok sevdim. 

Kitabı okurken ara ara kopukluklar yaşadım. Hem bazı kısımları anlamakta zorluk çektim hem de içerisindeki fransızca kelimeler bu kopukluğa neden oldu. Altta türkçe karşılığı verilmiş olsa da bakıp tekrar okumaya devam etmek akıcılığı biraz bozmuştu. Buna rağmen okunması zevkli ve gayet akıcı bir kitaptı. 

Gizem biraz arka planda tutulmuştu. Bu yüzden olayları anlamakta zorlandım. Kafamda olaylar arası bağlantıyı kurmam biraz zor oldu. Kitabın beni tatmin etmeyen yönlerinden biriydi.

Yazarın anlatım şekli gayet başarılıydı. Doktor Watson'un duyguları bize net ve başarılı bir şekilde yansıtılmıştı. 

Bu olumsuzlukların dışında muhteşem bir kitaptı. Dediğim gibi okurken çok zevk aldım. Üstünde düşündüren bir kitap. İçerisinde bir çok mesaj verilmiş.

Sherlock seven herkese tavsiye edebileceğim, mutlaka okuyun diyebileceğim bir kitap. Sherlock sevmeyen ya da daha önce okumaya kişilere de tavsiye edebilirim tabiki.


Benim yorumum bu kadardı. Hoşçakalın! :)

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCtfq7_n7W2YWahRW2vgGtsw
Instagram: https://www.instagram.com/okuyanpsikopat/

 ALINTILAR:

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder