14 Ekim 2015 Çarşamba

Kaçınılmaz Kitap Yorumu | İrem Sezen







KAÇINILMAZ // AMY A. BARTOL
430 SAYFA
Tür: Fantastik
PUANIM: 5/3,5










Evie Claremont üniversiteye başladığında, gördüğü kâbusların biteceğini ummuştu. Ama bitmemişlerdi... En garip durumlarda bile mantıklı bir açıklama bulmaya çalışan Evie’nin hayatında, ikinci sınıf öğrencisi Reed Wellington’la tanıştıktan sonra akla mantığa sığmayacak şeyler olmaya başlamıştı. Reed’e karşı hissettiği anlamsız çekim de işleri iyice karıştırıyordu. Çünkü Reed, Evie’ye hayatta başına gelip gelebilecek en korkunç şeymiş gibi davranıyordu. Yine de ne zaman ihtiyacı olsa, hayatını kurtarmak için Reed oradaydı… Reed’in sakladığı sır neydi? Evie’nin şüpheleri doğru muydu? Peki, rüyalarında gördüğü o karanlık gelecek kaçınılmaz mıydı?

                                               ***************************

Sözlerime nasıl başlasam bilmiyorum. Bu kitap hakkında milyonlarca düşüncem var. Bir yanım sevdi bir yanım sevmedi. İlk 200-300 sayfası... Beni delirtti. Cidden delirtti beni. Evie o kadar aptalca davranıyordu ki. Mantık dışı olaylar oluyordu ve saçma tepkiler veriyordu. Hatta hiç tepki vermiyordu! Okuyanlar anladı beni.
Reed başlarda itici geldi ama daha sonrada sevmeye başladım. Ama istisnasız en sevdiğim karakter Russell oldu. Sonlara doğru o da biraz farklılaşsa da genel olarak en sempatik karakter oydu.
Kitabı yarıda bırakacaktım. Çünkü sıkılmıştım. Huyumdur kitapları yarım bırakamam. Ama iyiki bırakmamışsım son sayfaları çok sevdim. Sezgi'yi okuma isteği uyandırdı bende. En yakın zamanda okuyacağım.
Ben bu kitap hakkında spoiler yedim. Sakın instagram yorumlarına bakmayın. Oralarda bir yerde çok çok büyük bir spoiler var. ''F'' hakkında. 
Biri bana o Serafim kanatlarından yollayabilir mi?
Kitabı kesinlikle alıp okuyabilirsiniz. Ama siz de delireceksiniz. Çok farklı bir konu beklemeyin. Ya da şaşırtıcı olaylar. Ama kesinlikle klişe diyemem. Kendi alanında iyi bir kitap.

Kitabı okuyanlar bana bir yerden ulaşabilir. Kitap hakkında konuşabiliriz. Gerçekten söylemek istediğim o kadar şey var ki... Ama yorumumu da uzatmak istemiyorum. hem okuyanlarl konuşmak daha sağlıklı. Ne desem de spoiler vermesem diye aklımı kaçırmıyorum.


*-*

Instagram: Okuyan Psikopat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder